środa, 8 lipca 2015

Jakie auto dostawcze kupić?

Witam

Podniosę dziś temat aut dostawczych.
Prowadząc własną firmę, stajemy przed dylematem jaki samochód kupić. 

Wybór jest ogromny, tylko który z tych pięknych  sprzętów nigdy nas nie zawiedzie i zawsze dojedzie na czas?

Mam z motoryzacją do czynienia już ponad 15 lat i w tym czasie miałem przyjemność zebrać dosyć obszerną wiedze na ten temat.
Wiele opinii użytkowników i fachowców.

Niestety powiem coś co wiele osób już gdzieś słyszało., "porządnych samochodów już nie produkują"

Tutaj na czele postawił bym mercedesa sprintera z silnikiem 2,9, samochód nie zniszczalny Niestety wiek i wygląd zewnętrzny eliminuje go przy wyborze auta do naszej firmy!

Kupując nowe auto niestety na zbyt wiele nie możemy liczyć.
Jest wygląd, jest wygoda i tu się kończy piękno nowych dostawczaków!!
Samochody te przy przebiegu 200-300 tyś km kwalifikują się na dawców części, a znam setki przypadków gdzie poniżej 100 tyś km były wymieniane silniki lub inne istotne podzespoły.
Jeśli mam być szczery w głowie się to nie mieści, idziemy do salonu kupujemy auto za grubą kasę i po dwóch miesiącach auto jedzie na lawecie bo padł silnik.

Patrząc na cało kształt, musimy kupować auta nowe. W momencie jak kończy się nam gwarancja wymieniamy na kolejne nowe auto.

Dodam jeszcze że prowadzę wypożyczalnię auto lawet, rozwiązaniem jakie mi pasowało, był zakup volkswagena lt35 2,5 tdi, jest to wytrzymały i bez awaryjny sprzęt. Co prawda wyglądem nie pokonuje konkurencji, ale solidnością bije  głowę!

 


5 komentarzy:

  1. Wiadomo, że używany dostawczak będzie miał sporo przejechane, no lepsze to niż kupowanie nowego. Zwróćcie uwagę przynajmniej na stan lakieru i karoseri.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie ja jeszcze nie miałam potrzeby posiadania auta dostawczego, ale nigdy nie wiadomo kiedy może to nastąpić. Mnie najbardziej na ten moment interesuje kwestia ubezpieczeń. Już czytałam na stronie https://kioskpolis.pl/ubezpieczenie-bezterminowe/ czy jest ubezpieczenie bezterminowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście zdecydowałam się na leasing samochodu dostawczego. Pod uwagę wzięłam kilka rozwiązań i to zdecydowanie najlepiej do mnie przemawiało. Jak coś, to mam do polecenia firmę: ClickLease która we wszystkim mi pomogła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli szukacie sprawdzonego samochodu rodzinnego, to koniecznie zaglądnijcie na stronę https://www.uzywanejaknowe.pl/ford , gdzie znajdziecie mnóstwo nowych oraz używanych samochodów marki Honda. Marka Honda jest ponownie najlepsza w raporcie auta świata.

    OdpowiedzUsuń
  5. W zasadzie nie zawsze opłaca się auto kupować, czasami lepiej po prostu wynająć niezależnie czy mówimy o dostawczym czy osobowym. Jeśli się zdecydujecie na takie rozwiązanie to warto sprawdzić sobie tę wypożyczalnię https://flexrent.pl/wypozyczalnia-samochodow-lotnisko-warszawa-okecie/

    OdpowiedzUsuń