poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Spadek sprzedaży używanych aut?

Witam czytelników mojego bloga!

Przeglądając news w internecie wpadłem na ciekawy artykuł.

"Polska motoryzacja ma się kiepsko. Importujemy za dużo używanych aut

Przemysł motoryzacyjny to jeden z filarów naszej gospodarki. Ale w tej branży coraz bardziej przegrywamy z sąsiadami z powodu nadmiernego importu używanych aut - wynika z raportu Deloitte i banku DNB."

Nowe auta z tego co wiem sprzedają się bardzo dobrze, a sprzedaż używanych jeszcze lepiej.
Jak byśmy przestali prowadzać używane auta, chyba wiele warsztatów nie miało by co robić. 
Bo jak wszystkim wiadomo nowe auta naprawiają autoryzowane punkty  danej marki.

Z mojego punktu widzenia sprzedaż nie spada, a wręcz przeciwnie rośnie.
W tym roku mało było dni kiedy nic się nie działo  w sprzedaży samochodów.


Większy problem jest zakupem auta, niż ze sprzedażą!!!!

A tak na marginesie w czwartek byłem  serwisie Toyoty w Warszawie i tego dnia klienci indywidualni odbierali 5 nowych aut.

;))

3 komentarze:

  1. ja jakoś nigdy się nad tymi sprawami nie zastanawiałam i dla mnie najważniejsze jest to, aby moje auto również było dobrze ubezpieczone. Już nawet czytałam na stronie https://kioskpolis.pl/kiedy-i-w-jaki-sposob-wypowiedziec-umowe-oc-auta/#kotwica5 to kiedy i jak ewentualnie mogę wypowiedzieć ubezpieczenie OC.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama nie mam obecnie auta. Sprzedałam stare bo było dla mnie za duże, nowe jak na razie nie jest mi bardzo potrzebne. Jak szykuje się wyjazd to korzystam z usług wypożyczalni https://flexrent.pl/wypozyczalnia-samochodow-lotnisko-krakow-balice/, dzięki temu co jakiś czas mogę mieć inne auto i sprawdzać jakim podróżuje mi się najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym kierowcą, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę za kierownicą, prawdopodobieństwo, że kiedyś będziesz potrzebować pomocy drogowej, jest dość duże. Awaria, wypadek czy nawet drobne problemy mechaniczne mogą zdarzyć się każdemu. Dlatego warto znać firmę, która oferuje kompleksowe usługi pomocy drogowej, taką jak https://pomocdrogowa.olsztyn.pl/. Ich doświadczeni mechanicy i kierowcy holownika są dostępni 24/7, aby pomóc Ci wrócić na drogę jak najszybciej i najbezpieczniej.

    OdpowiedzUsuń