sobota, 27 maja 2017

Wadliwe silniki w grupie WV 1,8tsi 2,0tsi, fsi itp.

Witam,
Prawie każdy użytkownik samochodów z grupy volkswagena typu tsi, fsi i tfsi boryka się z problemem brania oleju.
W niektórych przypadkach jest to nawet litr oleju na 200 km.
Najsmutniejsze w tym, są kwoty jakie mechanicy sobie życzą za naprawę od 5 tyś. nawet do kilkunastu tyś zł.
Najczęstsze przyczyny pobierania oleju to bardzo cienkie pierścienie montowane przez producenta oraz pękająca odma.
Koszt naprawy tej drugiej jest znacznie tańczy, oczywiście pod warunkiem, że nasz majster postawi właściwą diagnozę.

Bez obaw, Polacy szybko znaleźli sposób.
Firmy, które przerabiają fabryczne tłoki , montują w nich o wiele grubsze pierścienie i problem brania oleju znika.

Spotkałem się z Skodą Octavią 1,8 tsi, która przy oryginalnym przebiegu 70 tyś km, auto od początku serwisowane w ASO, pochłania ogromne ilości oleju.
Przyczyną były pierścienie.

Słyszałem o przypadkach z mniejszymi przebiegami gdzie występował ten sam problem.

Każde auto ma jakąś wadę!!

Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Moim zdaniem bardzo korzystna i wartą uwagi ofertę pożyczkową możecie znaleźć tutaj https://lowcachwilowek.pl/pozyczki-na-raty/. Sama niedawno pożyczałam tu trochę pieniędzy na niespodziewane wydatki i jestem bardzo zadowolona z warunków jakie od tej firmy otrzymałam

    OdpowiedzUsuń