czwartek, 10 lipca 2014

KULTURA I PROFESIONALNE ZACHOWANIE SIĘ HANDLAŻY SAMOCHODÓW!!!!

Witam

Jestem w szoku, jak słyszę co potrafią powiedzieć handlarze do ludzi dzwoniących na skup!!!
Zaledwie wczoraj pojechałem do klienta po samochód i usłyszałem jak to na jednym ze skupów zaproponowali Panu żeby wykupił auto kasko i spalił "tego złoma"!!!
Dodam' że nie było to stare auto.

Spotkałem się też z sytuacjami' że grozili i obrażali klientów.
Dziwie się że, skupy z takim podejściem utrzymują się na rynku!!!

W ciągu ostatniego miesiąca kupiłem kilka samochodów dzięki swojemu zachowaniu i podejściu do klienta.
Ostatnio Pani powiedziała że proponowali jej o 500 zł więcej niż ja, ale nie chciała mieć z tymi typami nic wspólnego.

Nasze założenia są długo falowe i wydaje mi się że dobrze na tym wychodzimy.
Klienci polecają nas znajomym, więc nasze profesjonalne podejście do klienta owocuje :))

Jeszcze dodam tylko, że jako jedyni mamy na stronach www opcję dodawania komentarzy na temat naszej pracy!!!

www.autoskup7.pl
www.auta7.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz