poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Jakie marki najlepiej kupować?

Witam
Chcesz kupić auto?
Zastanawiasz się co najlepiej kupić?
Na czym się najmniej traci?

Pytań tego typu można zadać tysiące, niestety nie ma złotego środka!

Nowe auto?
Wyjeżdżamy z salonu i się cieszymy jeżeli tracimy 20%.

Spotkałem się z przypadkiem gdzie klientka po półtora roku nie mogła sprzedać auta za za 50 tys zł, a kupiła je za 140 w salonie.

Optymalnym rozwiązaniem są auta dwu lub trzy letnie.
Jest jeden problem znaleźć takie aut, żeby miało w miarę mały przebieg i bez wypadkowe graniczy z cudem.

C.D !!! Nastąpi

3 komentarze:

  1. Ja kupuję samochody takie, w których czuję się komfortowo i wiem, że nie będą się psuły po krótkim czasie użytkowania. I tak w sumie ja jestem ubezpieczona na życie https://cuk.pl/ubezpieczenia/zycie-i-zdrowie/na-zycie więc mogę śmiało i dużo podróżować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, ze to już jest nasza indywidualna decyzja i zależna tylko i wyłącznie od nas. Na pewno po zakupie nie zapominajmy o obowiązkowym ubezpieczeniu OC. Zresztą jak czytałam niedawno na stronie https://kioskpolis.pl/wylaczenie-odpowiedzialnosci/ to także jestem zdania, że fajnie jest wiedzieć cym jest wyłączenie odpowiedzialności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pewnie, że nie ma złotego środka. Wybieramy takie auto jakie nam się podoba, markę jaka ma dobre opinie i samochód jest w cenie na nasze możliwości. Może to być zarówno auto nowe jak i używane, oby ze sprawdzonego miejsca. Zobaczcie na ofertę https://dukiewicz.pl - to dealer Fiata, Subaru, Alfa Romeo. Mają szeroki wybór aut tych marek. Prowadzą także serwis.

    OdpowiedzUsuń