niedziela, 3 stycznia 2016

Nowy rok, nowe wyzwania, nowy samochód?

Witam Serdecznie,

Zaczynamy Nowy Rok , a wraz z nim nowe postanowienia i wyzwania jakie sobie stawiamy.

Ciekawe jakie nowości czekają nas i co rynek samochodowy szykuje nowego?

Nie martwmy się! Na pewno czeka nas wiele nowości!

Od kilku lat widzę, że producenci samochodów prześcigają się w pomysłach.
Starają się nas zaskoczyć nowościami, zarówno stylizacją jak i ekonomiczne ulepszyć nasze auta.

Cóż, zostaje mi Życzyć Wszystkiego Najlepszego w Nowym 2016 Roku.



4 komentarze:

  1. Bardzo ciekawy wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja także miałem takie postanowienie, że po nowym roku zmienię samochód. Udało mi się to zrobić i od razu zdecydowałem się również na wybranie dobrego ubezpieczenia OC. W takim przypadku najlepiej wychodzi je wykupić w https://cuk.pl/ubezpieczenia/samochod/oc gdzie znajdziemy najtańsze oraz najlepsze polisy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja także zdecydowałam się, że z nowym rokiem kupię samochód i chciałam to zrobić na firmę. Dobrze, że przeczytałam w https://kioskpolis.pl/zakup-samochodu-na-firme-krok-po-kroku/ jak mam to zrobić praktycznie krok po kroku. Teraz już od kilku miesięcy jeżdżę moim nowym autem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie są to ważne kwestie ale jako kierowca chcę jeszcze powiedzieć, że bardzo ważną opcją jest to aby wiedzieć która pomoc drogowa będzie najlepsza. Jak dla mnie doskonale sprawdza się współpraca z https://www.pomocdrogowa.w.poznaniu.pl/ i o takich kwestiach warto pamiętać.

    OdpowiedzUsuń