piątek, 4 maja 2018

Skup Aut Używanych

Witam
Wszystkich na moim blogu.
Chciałbym w kilku słowach opisać nasza ofertę.
Czym się zajmujemy ?
Co nas wyróżnia z pośród tysięcy skupów i handlarzy samochodami?


Profesjonalna wiedza, doświadczenie i najnowsze technologie w skupie aut to cechy, które wyróżniają nasz kompetentny personel zajmujący się skupem samochodów,
który jest dostępny dla Państwa przez całą dobę, zapewnia szybką i niezawodną pomoc lub doradztwo w sprzedaży auta za gotówkę
Otwarte relacje z klientami, wysoka kultura osobista i solidność to czynniki które doprowadziły naszą firmę
do sukcesu.

Zajmujemy się handlem samochodami od ponad 10 lat. Mamy dobrą opinię w śród klientów i warto dodać,że ich liczba cały czas rośnie.

Dla nas zadowolony klient jest najważniejszy!!!

Gorąco zapraszam do odwiedzenia naszej strony http://www.auta7.pl/

Od trzech lat pośredniczymy w sprowadzaniu aut z za oceanu, a dokładnie USA,
- Pośredniczymy w zakupie auta na licytacji
- Każdy samochód przez nas licytowany jest dokładnie sprawdzany
- Gwarantujemy, że zakupiony pojazd dojedzie w takim stanie, w jakim go wylicytowaliśmy.
- Zapewniamy transport od miejsca zakupu  pod wskazany adres
- Pomagamy w naprawie auta i zakupie części
Zainteresowanych naszą ofertą zapraszam do współpracy,  świetna inwestycja. 
TEL 508-823-999

3 komentarze:

  1. Jakis czas temu natrafiłem na stronę https://kioskpolis.pl/jak-znalezc-najtansze-ubezpieczenie-oc/ . Według mnie jest to najlepsza strona o ubezpieczniach OC w sieci, mozna sie z niej naprawdę sporo dowiedziec.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki https://kioskpolis.pl/kalkulator-oc-ac/ to z pewnością nie przepłaciłam. Mogłam sobie po skorzystaniu z darmowego kalkulatora przejrzeć ranking ubezpieczeń oc i wybrać finansowo najkorzystniejszą ofertę. Wiadomo, że płacić trzeba, ale dzięki tej różnicy którą zaoszczędziłam, mogłam dołożyć wybrane przeze mnie dodatkowe ubezpieczenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zobacz sobie tutaj skup aut Żukowo. Bez problemu można sprzedać stary samochód w dobrej cenie. Ten skup nie zaniża wartości. Wystawiają wszystkie potrzebne dokumenty. Ogólnie działaja bardzo sprawnie.

    OdpowiedzUsuń