niedziela, 9 marca 2014

HANDEL SAMOCHODAMI - OPINJE KLIENTÓW

Witam

Zajmuje się profesjonalnie handlem samochodami, lubię to co robię i sprawia mi to przyjemność. A w dodatku zarabiam w ten sposób na życie.
Wydaje mi się, że ważną rzeczą jest praca która sprawia przyjemność. Wkładamy w to całe serce, w dodatku robimy to z dużym zapałem i pasją.

Jestem w swoim żywiole jak kupuje, szykuje i sprzedaje samochody.
Największą przyjemność mi sprawia telefon od klienta z którym dokonałem tranzakcie, z podziękowaniem, że jest on zadowolony.

Niestety jest też duży minus w mojej pracy, mianowicie  opinia jaka się trzyma handlarzy.
Wiele razy klienci wspominali, jak zostali oszukani przez handlarza, kupili auta które nie dojechały do domu.
Nie ma co się oszukiwać, myślę że około 70% handlarzy postępuje w ten sposób (gwarancja do bramy)
Sprzedają samochody na parkingach lub na ulicy.

Jakieś trzy lata temu wpadłem z kolegą na pomysł zrobienia strony internetowej na której można dodawać opinie.
Był to świetny pomysł który przynosi rezultaty. wiele osób które współpracowało z nami wyraziło swoją opinie na nasz temat.
W ten sposób możemy poznać nasze słabe strony i w przyszłości nie poełniać błędów.

Nasze strony 
www.auta7.pl
www.autoskup7.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz