czwartek, 13 marca 2014

KUPNO KRADZIONEGO AUTA

Witam

Chciałem napisać parę słów na temat kupna kradzionego samochodu, konsekwencji i jak w takiej sytuacji postępować!!
Niestety, ale każdemu może się zdarzyć zakup samochodu z przebitymi numerami!!!
Czasem przez nasze nie dopatrzenie a czasem jest tak profesjonalnie przeszczepione auto, że nawet fachowiec się nie zorientuje.


Zdarzyło mi się dwa razy kupić takie auto!!!
Konsekwencje są przykre, ja na dołku 48H, policja przeszukuje mi dom. W obydwóch przypadkach taka sama historia, znaleźli w moim biurze dokumenty potwierdzające zakup auta, od kogo i mnie puścili do domu.
Następnie sprawa w sądzie i wyrok "nie umyśla paserka, dwa lata w zawieszeniu"

Mamy takie bezsensowne prawo w Polsce. Miałem na umowie kupna samochodu niższą kwotę niż wartość rynkowa auta więc powinienem podejrzewać,że auto pochodzi z kradzieży.
Nie interesował sąd fakt, że handluje samochodami i wszystkie auta kupuje za niższą cenę, w końcu na tym polega moja praca.

Taki finał miała moja historia!!!

Nie wspomnę o stratach finansowych.

Jeśli macie jakieś pytanie lub sugestie. chętnie je poznam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz