sobota, 22 marca 2014

SPROWADZONE AUTA !!!

Witam

Chciałem napisać kilka słów na temat aut sprowadzonych z zagranicy do Polski.

Dość ważne jest skąd auto zostało sprowadzone, każdy kraj ma swoje plusy i minusy!!!

Niemcy, auta zadbane i nie wybite, ale przebiegi mają zawrotne.
Włochy i Francja, auta poobijane i mocno zniszczone, nie przywiązują uwagi do wyglądu estetycznego auta.
Belgia i Holandia, raczej auta zadbane, serwisowane, ale może być podobny problem jak w Niemczech.
Litwa, radzę omijać z daleka auta pochodzące z Litwy, skupują po całej Europie ulepy, zdezelowane. Na pewno z takiego auta nie będziemy zadowoleni!!
USA, auta ze Stanów w 99% sprowadza się samochody mocno porozbijane lub po kradzieżowe. Ale są naprawdę dobrze wyposażone i wygodne.

Ja osobiście jak słyszę skąd jest auto domyślam się co mogę zobaczyć na miejscu.
Ale wszystkie są idealne ;)

2 komentarze:

  1. Ja niestety nie miałem jeszcze nigdy okazji, aby korzystać z tej firmy ubezpieczeniowej. W sumie teraz na poważnie zastanawiam się nad tym, aby sprowadzić sobie jakieś auto z Niemiec. Czytałem już o procedurze rejestracji oraz kosztach w https://kioskpolis.pl/koszt-rejestracji-auta-ile-kosztuje-rejestracja-pojazdu-sprowadzonego-z-niemiec/#kotwica1 i chyba się na taki ruch zdecyduję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja odkładam na nowe auto. Kumpel kupił z Niemiec, po czasie się okazało, że było to auto po zalaniu i pojawiały się z nim problemy. Na naprawy włożył już prawie tyle co sam samochód go kosztował. Ja wolę pewny samochód, na razie jak potrzebuję to korzystam z usług https://flexrent.pl/wypozyczalnia-samochodow-lotnisko-warszawa-okecie/ . Mają świetne samochody na wynajem, można także długoterminowo korzystać.

    OdpowiedzUsuń